שר החוץ האמריקני בהצהרה: "נמצא דרך להעברת דלק"

    חדשות קול חי 1 Comment on שר החוץ האמריקני בהצהרה: "נמצא דרך להעברת דלק"

    שר החוץ האמריקני בלינקן נשא הצהרה אחרי שנפגש עם ראש הממשלה נתניהו, הנשיא והקבינט המורחב: "חייבים למנוע הסלמה של העימות, כך שלא יתפשט לזירות אחרות. דיברתי עם המנהיגים הישראלים על הצעדים ההומניטריים הנדרשים והם חוששים שחמאס ישתמש בדלק. לציניות של חמאס אין גבולות, גם את הדלק שיש להם הם לא נותנים לבתי חולים".

    אנטוני בלינקן צילום: פלאש 90
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון גלנט במסר נחרץ לשר החוץ בלינקן שהגיע לביקור שלישי בישראל ונועד גם עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "אין הפסקה בלחימה ללא החזרת החטופים, נקודה". קודם לכן, נשיא המדינה יצחק הרצוג פגש את בלינקן, גם הוא בפעם השלישית מפרוץ המלחמה. "אנחנו שומעים מבחוץ את הפגנת משפחות החטופים – ליבנו יוצא אליהם, אנחנו מבינים אותם, ואנחנו רוצים בשחרורם המיידי", אמר הרצוג.

    הנשיא הציג בפני בלינקן עלון שהופץ לאזרחי עזה בידי צה"ל, ובו התרעה שניתנה מראש ולפיה עליהם להתפנות מהאזור. "כ-6 מיליון הודעות קוליות, כ-4 מיליון הודעות טקסט, וכ-1.2 מיליון חוברות ושיחות טלפון נוספות. הנתונים האלו מדברים בעד עצמם – אנו מגנים על האזרחים המתפנים לאזור בטוח, נותנים להם את הסיוע ההומניטרי הנכון והדרוש ומאפשרים לנו להגן על עצמנו", הוסיף הרצוג.

    שר החוץ האמריקני בלינקן נשא הצהרה אחרי שנפגש עם ראש הממשלה נתניהו, הנשיא והקבינט המורחב. "אנחנו רוצים ליצור עתיד שונה לפלסטינים ולישראלים", אמר. "חייבים למנוע הסלמה של העימות, כך שלא יתפשט לזירות אחרות". בלינקן קרא להגדיל את הסיוע ההומניטרי לעזה: "דנתי עם הממשלה בישראל על הגברת הסיוע ההומינטרי לעזה, יש לעשות יותר כדי לשמור על חיי האזרחים הפלסטינים".

    הוא הוסיף ואמר: "מצאנו מנגנונים להעביר דלק אל בתי החולים, אבל החששות של ישראל שגם אנחנו שותפים להם שחמאס יגנוב את משלוחי הדלק האלה. נמשיך לדון על כך עם שותפיי"

    בלינקן התייחס גם לסוגיית הכנסת הדלק לרצועה: "דיברתי עם המנהיגים הישראלים על הצעדים הנדרשים והם חוששים שחמאס ישתמש בדלק. לציניות של חמאס אין גבולות, גם את הדלק שיש להם הם לא נותנים לבתי חולים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הדרך היחידה היא כניעה של החמאס, לא ייתכן שהם יעשו מה שבא להם, ואנחנו נדאג לאזרחים שלהם יותר מהם בעצמם!!!!!!